Αποστολές και Πληρωμές

Αποστολές και Πληρωμές

 

Τρόπος Παράδοσης

 

Με courier στη διεύθυνση που θα ορίσετε στη φόρμα παραγγελίας σας

 

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

 

Ελλάδαf

 

Οι παραδόσεις μας γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή και ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας από τη στιγμή που θα λάβετε ο ενημερωτικό e-mail είναι έως 2-3 εργάσιμες ημέρες.

 

Σε περιοχές δυσπρόσιτες και απομακρυσμενες  μπορεί να είναι από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες.

## ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ( lock down )  Διαμορφώνετε Ανάλογα απο τις Μεταφορικές (courier ) ##

Το κατάστημα μας παραδίδει στην μεταφορική το αργότερο την επομένη εργάσιμη και ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν καθυστερήσεις

 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ

Μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στις εξής περιπτώσεις

Για κάποιο λόγο δεν είχε ενημερωθεί το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και το προϊόν αν και φαινόταν διαθέσιμο δεν είναι. Τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που έχετε βάλει στην παραγγελία σας ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά με το χρόνο παράδοσης του προϊόντος και ακόμα και στην περίπτωση που το προϊόν έχει εξαντληθεί για τις εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν ή την ακύρωση της παραγγελίας σας χωρίς καμία επιβάρυνση.

Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, πανδημίας , ακραίων καιρικών συνθηκών και απεργιών.

Εφόσον παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας ή στην πληρωμή και δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά είτε στο e-mail που έχετε δηλώσει στην φόρμα παραγγελίας γιατί η καταχώρηση των στοιχείων σας είναι λανθασμένη ή ελλιπής.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας με τους πιο κάτω τρόπους

1.Για παραγγελίες Ανω των 20 € Το κόστος μεταφοράς είναι Δωρεάν για όλη την Ελλάδα:::

Προϊόντα κατω των 20 € έχουν χρέωση για μεταφορικά 3 €   

2.Με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ  Σε αυτή την περίπτωση καταβάλετε το συνολικό ποσό στον courier. Η υπηρεσία μεταφορικών & αντικαταβολής είναι στο σύνολο 3,50

3. Με ΚΑΡΤΑ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ. Γίνονται αποδεκτές κάρτες πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες (Visa, MasterCard ) Μέσω του e-shop μας.

4. Με ΚΑΤΑΘΕΣΗ στην ΤΡΑΠΕΖΑ η ΜΕΤΑΦΟΡΑ μέσω e-banking . σε τραπεζικό μας λογαριασμό. Μπορείτε να καταθέσετε τη συνολική αξία του προϊόντων συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών στον πιο κάτω λογαριασμό τραπέζης.  

ΑΡ.ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ

1. EUROBANK :
IBAN: GR31026.03240.00003.02009.60672
ΑΡ. ΛΟΓ: 0026.0324.03.0200960672

2. ΠΕΙΡΑΙΩΣ :
IBAN: GR87017.25260.00552.61012.76147
ΑΡ. ΛΟΓ: 5526.1012.76147

3. ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
IBAN: GR81011.01930.00001.93636.06450
ΑΡ. ΛΟΓ: 1936.3606.450

4. ALPHA BANK:
IBAN: GR49.0140.5510 5510.0231.0013.057
ΑΡ. ΛΟΓ: 5510.0231.013057

 

ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΗ  ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕ ΑΛΛΗ Η ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤIΚΗ !! Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

και να μας στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail : ipodima.gr@gmail.com η φωτο στο Viber .τηλ. 6945377653 η τηλεφωνικά στο 27420-21414 ώστε να προχωρήσουμε στην αποστολή της παραγγελίας σας.

 

Σε περίπτωση που επιλέξετε τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής παρακαλούμε η κατάθεση του αντίστοιχου ποσού να γίνεται μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας από εμάς (μέσω e-mail ή τηλεφωνικά)

 

ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΑΙ Μεσω PayPal  :

Ασφάλεια Συναλλαγών

Στην περίπτωση της πληρωμής με πιστωτική κάρτα το σύστημα των τραπεζών διασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών σας.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας  τηλεφωνικά, είτε στέλνοντας μας e-mail στο ipodima.gr@gmail.com

Φροντίζουμε να στέλνουμε αμέσως τις παραγγελίες σας ώστε να μπορέσουμε να πετύχουμε τους χρόνους παράδοσης. Εφόσον η παραγγελία σας είναι στο στάδιο Κατάσταση Παραγγελίας  Απεστάλη σημαίνει ότι έχει αποσταλεί, επομένως η ακύρωση της δεν είναι εφικτή σε αυτό το στάδιο.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος και σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι, είτε θέλετε να κάνετε αλλαγή σε νούμερο, χρώμα, ή με κάποιο άλλο προϊόν μπορείτε να το αλλάξετε εντός 7 ημερών από την παραλαβή του, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.

Παρακαλούμε η δοκιμή των προϊόντων να γίνεται σε τάπητα για να αποφύγουμε τυχόν φθορές.

Εάν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις θα επιστρέφεται στον αποστολέα.

Τα έξοδα επιστροφής και αλλαγής βαρύνουν τον πελάτη .

Για την αλλαγή των προϊόντων σας παρακαλούμε όπως μας  καλείτε  τηλεφωνικά

27420- 21414 – 6945377653

 

Παρακαλούμε να σημειώνετε τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό του προϊόντος όπως αυτός φαίνεται στα σχετικά έγγραφα που σας έχουν σταλεί με την αρχική σας παραγγελία, γιατί είναι απαραίτητο για να κάνουμε την αλλαγή

 

Στη συνέχεια θα σας έρθει ενημερωτικό email όπου θα φαίνεται η κατάσταση της επιστροφής σας (εκκρεμεί, εγκρίθηκε, κλπ.).

 

Εφόσον η αλλαγή σας εγκριθεί, τότε μπορείτε να προχωρήσετε στην παραγγελία του προϊόντος αντικατάστασης, σημειώνοντας στα σχόλια πελάτη τον αριθμό επιστροφής ώστε να μπορέσει να υπολογιστεί σωστά η αλλαγή και να μην θεωρηθεί ως αρχική παραγγελία.

 

Εφόσον εγκριθεί η αλλαγή σας, σας στέλνουμε το νέο προϊόν που επιλέξατε και κατά την παραλαβή του μας αποστέλλετε το προϊόν που θέλετε να επιστραφεί. Προσοχή η επιστροφή η αλλαγη γίνεται με ανάλογη χρέωση που την συμφωνούμε τηλεφωνικά η με e-mail, μόνο με τη συνεργαζόμενη με εμάς courier (ΕΛΤΑ) , που θα σας υποδείξουμε . Σε αυτή την περίπτωση έχετε συνολική χρέωση μεταφορικών Ανάλογα (για την επιστροφή του και αποστολή του νέου). Σημειώνουμε ότι τα παραπάνω ισχύουν για την Ελλάδα.

 

Για επιστροφές που υπερβαίνουν το χρονικό διάστημα των 14 ημερών, τότε έχουμε τη δυνατότητα να μην κάνουμε δεκτή την αλλαγή του προϊόντος.

 

Η διεύθυνση για τις επιστροφές ή αλλαγές  των προϊόντων σας είναι

 

Ipodima.gr

Κλεισθένους 23

Κιάτο  ΤΚ 20200

τηλ. 6945377653

 

Παρακαλούμε να επιλέγετε την ΕΛΤΑ Courier για τις επιστροφές σας ώστε να είναι εφικτή η τήρηση των όρων και των τιμών και να μην υπάρξει επιπλέον χρέωση όσον αφορά το κόστος των μεταφορικών

 

Επίσης, μπορείτε να κάνετε την αλλαγή των προϊόντων σας, στο φυσικό μας κατάστημα (Κλεισθένους 23 Κιάτο).

 

Διευκρινίζουμε,  ότι οι αλλαγές γίνονται στην τιμή που ισχύει κατά την χρονική περίοδο της αλλαγής και στον τόπο αλλαγής του προϊόντος

 

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Έχετε δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να μας αναφέρετε τον λόγο ή να μας δώσετε κάποια εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση), μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής τους και εμείς υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε την αξία του προϊόντος  της παραγγελίας σας. Η χρέωση της αποστολής και της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει εσάς ανά περίπτωση.

Σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη δική μας courier, με δική μας χρέωση, τότε το ποσό των μεταφορικών,αφαιρείτε από το ποσό της επιστροφής,

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων, σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας ορίσετε, μέσα σε 7εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από εμάς.

Σημειώνουμε ότι τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία, χωρίς καμία απολύτως φθορά, και να συνοδεύονται με τα παραστατικά πώλησης που σας είχαν εκδοθεί.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ  ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Φροντίζουμε τα προϊόντα μας να ελέγχονται πριν την αποστολή τους όμως αν με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ipodima.gr  το προϊόν που σας έχει σταλεί είναι ελαττωματικό είτε από κακή κατασκευή είτε από λάθος στη μεταφορά, τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, της μεταφοράς σε εμάς και επαναποστολής σε εσάς ή ακόμη και την επιστροφή των χρημάτων σας (σε τραπεζικό λογαριασμό σας) σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του με το ίδιο προϊόν ή δεν επιθυμείτε κάποιο άλλο.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εμάς.

 

Οι όροι αποστολής είναι ίδιοι με αυτούς που πιο πάνω αναφέρουμε.